organizuje kurs/konferencję
dla lekarzy i lekarzy dentystów członków
OIL w Warszawie




Temat:              Zasady dobrej komunikacji, czyli jak rozmawiać z pacjentem by obie strony, lekarz i pacjent, rozumiały się satysfakcjonująco


Miejsce:           Siedziba OIL w Warszawie


Termin:            2018-03-24


Godziny:          9.00-16.00


Wykładowca:   mgr Grażyna Płachcińska


Punkty edukacyjne za udział:            6


Opłata za kurs/konferencję: 0.00

                                                                                                                    

 

Opis:

Szkolenie adresowane do lekarzy przeżywającymi trudności w codziennej komunikacji z pacjentem, w sprawach:
- motywowania pacjenta do współpracy,
- zapraszania do współodpowiedzialności za proces leczenia, orientacji i rozumienia świata pacjenta, z zachowaniem odrębności psychologicznej lekarza, poszanowaniem wzajemnych granic.
Proponowane treści i formy nawiązywać będą do osobistych doświadczeń.
Szkolenie prowadzone będzie
w formie warsztatowej z mikrowykładami.
Rolą prowadzącego jest pomóc lekarzom w trudnej relacji lekarz – pacjent. Takich, jak:
- specyficzne zachowania pacjentów roszczeniowych – jak sobie z nimi radzić?
- pacjenci sabotujący proces leczenia
- zachowania asertywne w trudnych sytuacjach
- okazywanie uczuć, współczucia : jak i kiedy?
- kontakty z rodziną
- język lekarza, a język pacjenta

 

 

Zapisy odbywają się wyłącznie poprzez formularz elektroniczny znajdujący się pod niżej wskazanym linkiem:

LISTA ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA


Jednocześnie informujemy, że o udziale w tym wydarzeniu edukacyjnym decyduje kolejność zgłoszeń 

Liczba miejsc jest ograniczona.

Regulamin