organizuje kurs/konferencję
dla lekarzy i lekarzy dentystów członków
OIL w Warszawie
Temat: Zasady dobrej komunikacji, czyli jak rozmawiać z pacjentem by obie strony, lekarz i pacjent, rozumiały się satysfakcjonująco
Miejsce: Siedziba OIL w Warszawie
Termin: 2018-03-24
Godziny: 9.00-16.00
Wykładowca: mgr Grażyna Płachcińska
Punkty edukacyjne za udział: 6
Opłata za kurs/konferencję: 0.00
Opis: |
Szkolenie adresowane do lekarzy przeżywającymi trudności w codziennej komunikacji z pacjentem, w sprawach:
- motywowania pacjenta do współpracy,
- zapraszania do współodpowiedzialności za proces leczenia, orientacji i rozumienia świata pacjenta, z zachowaniem odrębności psychologicznej lekarza, poszanowaniem wzajemnych granic.
Proponowane treści i formy nawiązywać będą do osobistych doświadczeń.
Szkolenie prowadzone będzie
w formie warsztatowej z mikrowykładami.
Rolą prowadzącego jest pomóc lekarzom w trudnej relacji lekarz – pacjent. Takich, jak:
- specyficzne zachowania pacjentów roszczeniowych – jak sobie z nimi radzić?
- pacjenci sabotujący proces leczenia
- zachowania asertywne w trudnych sytuacjach
- okazywanie uczuć, współczucia : jak i kiedy?
- kontakty z rodziną
- język lekarza, a język pacjenta
|
Zapisy odbywają się wyłącznie poprzez formularz elektroniczny znajdujący się pod niżej wskazanym linkiem:
LISTA ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA
Jednocześnie informujemy, że o udziale w tym wydarzeniu edukacyjnym decyduje kolejność zgłoszeń
Liczba miejsc jest ograniczona.
|