Nie masz konta? Zarejestruj się
Przedstawiciele OIL wystąpili w licznych audycjach radiowych i telewizyjnych, udzielili wielu wywiadów, a przekaz płynący z debaty oraz briefingu pojawił się w ponad 900 publikacjach w mediach o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim. Spot na portalu Facebook obejrzało ponad pół miliona osób. 23 grudnia został wyemitowany w największej informacyjnej stacji telewizyjnej.
Wydarzeniami relacjonowanymi w mediach były zorganizowane przez nas w ramach akcji: panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i konferencja prasowa w szpitalu.
Przedstawiciele OIL wystąpili w licznych audycjach radiowych i telewizyjnych, udzielili wielu wywiadów, a przekaz płynący z debaty oraz briefingu pojawił się w ponad 900 publikacjach w mediach o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim. Spot na portalu Facebook obejrzało ponad pół miliona osób. 23 grudnia został wyemitowany w największej informacyjnej stacji telewizyjnej.II Piknik Kochane Zdrowie z OIL w Warszawie – relacja
I Piknik Kochane Zdrowie z OIL w Warszawie – relacja
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, zgodę na ich użycie, oraz akceptację Polityki Prywatności.