Logowanie do profilu lekarza

Przez login.gov

Komisja ds. Praktyk Lekarskich

Pracownicy

Kierownik:
Katarzyna Adamska

Joanna Jackowska
Marta Makowska

Kontakt i godziny pracy

Biuro Obsługi Lekarza (BOL) – stanowisko nr 4, parter
tel. 22 54 28 319
praktyki@oilwaw.org.pl

Bezpośrednia obsługa w BOL:
Poniedziałek-piątek: 10.00-15.00

Telefoniczna obsługa:
Poniedziałek: 12.00-16.00
Wtorek-piątek: 9.00-15.45

Komisja Praktyk Lekarskich zajmuje się rejestracją praktyk zawodowych lekarzy i lekarzy dentystów oraz przeprowadza kontrole prowadzonych przez nich praktyk.

Zadania Komisji

  • postępowanie związane z wpisem, zmianą wpisu, skreśleniem i odmową wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą indywidualnych praktyk lekarskich, indywidualnych specjalistycznych praktyk lekarskich i grupowych praktyk lekarskich lekarzy i lekarzy dentystów, a także ich kontrola,
  • współpraca z Komisją ds. Rejestracji i PWZ w zakresie prowadzenia rejestru praktyk oraz archiwum akt osobowych,
  • współpraca z innymi organami OIL w Warszawie w zakresie prowadzenia nadzoru nad lekarzami i lekarzami dentystami wykonującymi zawód w formie praktyki lekarskiej.

Rejestracja praktyki lekarskiej i zgłaszanie zmian w rejestrze

Kompleksowe informacje dotyczące ścieżki zawodowej oraz form praktyki lekarskiej znajdą Państwo na stronie Przedsiębiorca.

Jednocześnie przypominamy, że obsługa elektroniczna wniosków o wpis, zmianę wpisu oraz wykreślenia z rejestru odbywa się poprzez system RPWDL (Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą) dostępny na stronie: rpwdl.csioz.gov.pl.

Na lekarzu i lekarzu dentyście ciąży obowiązek pisemnego zgłoszenia do Komisji ds. Praktyk Lekarskich następujących informacji:

  • wyrejestrowanie praktyki,

  • zawieszenie praktyki (np. w związku z chorobą, urlopem wychowawczym, wyjazdem za granicę),
  • wszelkie zmiany danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia ich zaistnienia (tj.: zmiana nazwiska, adresu praktyki, adresu do korespondencji, dodatkowy adres wykonywania praktyki, wykreślenie jednego adresu wykonywania praktyki, zmiana rodzaju praktyki, zmiana zakresu świadczeń itd.).

Skład członkowski

Rafał Sawicki
Przewodniczący Komisji

Aleksander Pieczyński
Wiceprzewodniczący komisji

Agnieszka Siatka
Sekretarz komisji

Grzegorz Kwitkiewicz
Członek prezydium komisji

Członkowie Komisji:

  • Maciej Cyran
  • Renata Dmowska
  • Tomasz Kostrzewski
  • Michał Machowski
  • Andrzej Siarkiewicz
  • Mery Topolska-Kotulecka

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, zgodę na ich użycie, oraz akceptację Polityki Prywatności.