Nie masz konta? Zarejestruj się
1. Jak zamówić kartę Multisport?
Kartę Multisport można zamówić na stronie Benefit Systems – eMultisport.
2. Czy karta MultiSport jest imienna?
Tak, każda karta MultiSport jest przypisana do konkretnej osoby, dla której została zamówiona. Na odwrocie karty znajduje się imię i nazwisko posiadacza karty.
3. Ile kosztują poszczególne karty MultiSport?
Cennik kart dostępny jest po zalogowaniu na stronie Komisji ds. Sportu ORL w Warszawie.
4. Jak opłacić kartę na przyszły miesiąc?
Kartę można opłacić po zalogowaniu się do eMultisport.
5. Do którego dnia miesiąca mogę zamówić karty Multisport?
Karty na kolejny miesiąc należy zmówić do 21 dnia bieżacego miesiąca.
6. Kiedy można odebrać kartę MultiSport od pracodawcy?
Karty zamawiane na kolejny miesiąc są do odbioru 3 dni przed końcem miesiąca u swojego pracodawcy. Można je odebrać w siedzibie OIL przy ul. Puławskiej 18, na 3 piętrze w pokoju nr 301.
7. Czy kartę MultiSport może odebrać od pracodawcy osoba trzecia?
Tak, kartę może odebrać osoba trzecia, okazując stosowne upoważnienie od użytkownika karty.
8. Czy muszę korzystać z plastikowej karty MultiSport?
Karta plastikowa nie jest wymagana. Przy wejściu do obiektów można korzystać z wirtualnej karty w aplikacji mobilnej. Po pobraniu aplikacji należy podać w niej numer swojej karty oraz, jeśli nie chcesz każdorazowo okazywać dokumentu tożsamości, dodać zdjęcie i potwierdzić tożsamość w aplikacji.
9. Do ilu wejść w miesiącu uprawnia mnie karta MultiSport Light?
Karta umożliwia wejście do placówek 8 razy w miesiącu.
10. Czy moja karta ma datę ważności?
Karta MultiSport nie posiada daty ważności.
11. Co zrobić, jeżeli zgubię kartę MultiSport?
Można zamówić duplikat karty przez platformę eMultisport. Nowa Karta zostanie dostarczona maksymalnie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, zgodę na ich użycie, oraz akceptację Polityki Prywatności.