9 września 2016

Dokumenty niezbędne do rejestracji grupowej praktyki lekarskiej / lekarsko – dentystycznej lub zmiany wpisu grupowej praktyki lekarskiej / lekarsko – dentystycznej

WAŻNE!

Aby skorzystać z rozliczenia opłat za wpis do RPWDL lub zmiany wpisu, złóż oświadczenie.

 

Dokumenty do rejestracji grupowej praktyki lekarskiej

  • oświadczenie o zawarciu umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
  • oświadczenie na rzecz wpisu do RPWDL,
  • umowa spółki,
  • dowód wpłaty (dotyczy członków innej izby oraz tych członków OIL w Warszawie, którzy zgodnie z uchwałą nie spełniają wymogów do zaliczenia części składki na rzecz wpisu do RPWDL).

 

WAŻNE!

Wypełnione dokumenty (do pobrania poniżej) należy dołączyć również do wniosków składanych drogą elektroniczną, przez system RPWDL.

 

Opłaty

  • za wpis do rejestru – 149 zł*
  • za zmianę wpisu w rejestrze – 74,50 zł* każda zmiana (UWAGA! w jednym wniosku można dokonać dowolnej liczby zmian, a opłata za wniosek jest jedna).

 

Opłaty należy wnosić na konto: Bank Pekao  17 1240 6247 1111 0000 4979 3765

 

 

* wysokość opłat obowiązuje od 1 lutego 2024 r.