Nie masz konta? Zarejestruj się
23.07.2025
Specjalizacja:
Zdrowie publiczne
Miejsce pracy:
Mazowieckie
Nazwa, adres zakładu leczniczego:
Urząd Gminy w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów
Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Dodatkowe informacje
Ogłaszamy konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Celestynowie.
Wymagania kwalifikacyjne kandydata:
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków Dyrektora,
c) co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
d) niekaralność - brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania preferowane:
a) wykształcenie medyczne
b) studia podyplomowe w zakresie zarządzania służbą zdrowia,
c) znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania podmiotu leczniczego,
d) znajomość problematyki ochrony zdrowia oraz zarządzania służbą zdrowia,
e) znajomość programów i procedur dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych,
f) umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku,
g) znajomość zasad gospodarki finansowej w podmiotach leczniczych,
h) znajomość takich zagadnień jak: przepisy o działalności leczniczej, przepisy o finansach publicznych, przepisy dotyczące praw pacjenta, przepisy o wykonywaniu zawodów medycznych, przepisy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym,
i) znajomość aktów prawnych: ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 450 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 z późn. zm.), ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
Wymagane dokumenty;
a) podanie o przyjęciu na stanowisko objęte konkursem,
b) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska kierownika, w przypadku lekarza - dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu,
c) CV z opisanym przez kandydata przebiegiem pracy zawodowej,
d) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy - świadectwo pracy lub zaświadczenie wystawione przez pracodawcę w przypadku trwającego stosunku pracy,
e) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata (staż pracy w zawodzie oraz na stanowiskach kierowniczych),
f) informacja o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego, opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu,
g) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska,
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na dane stanowisko zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.),
i) koncepcja funkcjonowania i rozwoju Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Celestynowie,
j) kopie powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę Wójta Gminy Celestynów lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Gminy w Celestynowie, na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Celestynowie, na stronach Biuletynu Informacji Publicznej (ogłoszenia i informacje > praca w urzędzie) oraz na stronie Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie, a także w portalu ogłoszeń Pracuj.pl.
Miejsce i termin złożenia wymaganych dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne kandydaci zgłaszający się do konkursu składają w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Mieszkańców - Urzędu Gminy w Celestynowie w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. do godziny 15.00.
W przypadku zgłoszeń przesyłanych drogą pocztową na adres Urzędu Gminy decyduje data i godzina wpływu korespondencji do Urzędu Gminy w Celestynowie.
Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu kontaktowego, a także adnotacje o treści: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Celestynowie ”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kontakt dla kandydatów:
Tel.: 22-532-204-29-46 wew.200
Mail.: e.cwiek@celestynow.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, zgodę na ich użycie, oraz akceptację Polityki Prywatności.