Nie masz konta? Zarejestruj się
Punkty edukacyjne za udział:
6
Rodzaj szkolenia
Stacjonarne
Godziny:
Termin
27.09.2025
Zapisy do dnia
23.09.2025
godz. 12:00
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznego marketingu usług medycznych, z uwzględnieniem specyfiki i ograniczeń prawnych branży ochrony zdrowia. Uczestnicy poznają kluczowe strategie budowania pozytywnego wizerunku placówki medycznej, metody efektywnej komunikacji z pacjentami oraz techniki pozyskiwania nowych klientów. Szkolenie skupi się na praktycznych aspektach tworzenia planu marketingowego, wykorzystania nowoczesnych narzędzi promocji oraz etycznego prowadzenia działań marketingowych w sektorze medycznym.
Szkolenie darmowe
MODUŁ 1: Marketing w zawodzie lekarza – fakty, mity i granice
Czas trwania: 60 minut
Cele:
Zakres tematyczny:
MODUŁ 2: Gabinet lekarski jako marka – marketing usług medycznych w praktyce
Czas trwania: 90 minut
Cele:
Zakres tematyczny:
Przerwa – 15 minut
MODUŁ 3: Personal branding lekarza – Twoje nazwisko to Twoja marka
Czas trwania: 75 minut
Cele:
Zakres tematyczny:
MODUŁ 4: Social media, PR i kontakt z mediami – bezpieczne narzędzia promocji
Czas trwania: 75 minut
Cele:
Zakres tematyczny:
Przerwa – 30 minut
MODUŁ 5: Plan działania – jak wdrożyć zdobytą wiedzę w swoim gabinecie
Czas trwania: 45 minut
Cele:
Zakres tematyczny:
PODSUMOWANIE I SESJA Q&A
Czas trwania: 20 minut
Maciej Kuźma to doświadczony manager marketingu z ponad kilkunastoletnim stażem w branży medycznej, telekomunikacyjnej oraz rozrywkowej. Obecnie pełni funkcję szefa zespołu Ecommerce w CANAL+ Polska, gdzie odpowiada za rozwój sprzedaży online serwisu streamingowego oraz integrację nowoczesnych rozwiązań marketingowych wspierających transformację cyfrową firmy. W swojej karierze współpracował z takimi markami jak Braun, LUX MED, Orange i Optegra, gdzie realizował innowacyjne kampanie marketingowe, stawiając na rozwój relacji z klientami oraz budowanie ich lojalności. Jego wszechstronne doświadczenie obejmuje także wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz rozwój strategii komunikacyjnych zorientowanych na wyniki. Maciej jest również prelegentem na licznych konferencjach branżowych oraz wykładowcą na studiach MBA w ochronie zdrowia na uczelniach – Szkole Głównej Handlowej oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. W 2018 roku został laureatem X edycji Polish National Sales Awards w kategorii Dyrektor Ecommerce. W grudniu otrzymał tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2024.
Wyłącznie lekarze zarejestrowani na stronie OIL w Warszawie mają dostęp do zawartości tego formularza.
Zaloguj sięNasza strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, zgodę na ich użycie, oraz akceptację Polityki Prywatności.