Dane kontaktowe dla lekarzy, którzy muszą dopełnić formalności w NFZ, aby utrzymać uprawnienia do recept numerowanych: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Chałubińskiego 8, otwarte od 8:00 do 16:00, w środy – od 8:00 do 18:00, numery telefonów 22 279 76 55, 22 279 76 24
Do Prezesa Okręgowej Rady Lekarskiej w Warszawie, Andrzeja Sawoniego z Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na temat zmian zasad przyznawania osobom uprawnionym unikalnych numerów recept. Oddział prosi osoby które dotychczas nie wystąpiły z wnioskiem o utrzymanie uprawnień, a które zgłaszają chęć dalszego ich wystawiania, aby zgłaszały się do siedziby MOW NFZ w celu dopełnienia formalności wynikających z zarządzenia Prezesa NFZ z 29 czerwca 2017 r.
NFZ przypomina ponadto, że zgodnie ze wspomnianym zarządzeniem „w sprawie trybu i sposobu postępowania dotyczącego nadawania osobom uprawnionym unikalnych numerów identyfikujących recepty”, osoby uprawnione mają obowiązek złożenia wniosku o utrzymanie uprawnienia w ciągu 12 miesięcy od dnia wygaśnięcia umowy upoważniającej tj. do dnia 31 grudnia 2017 r.
W załączonym poniżej piśmie Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia zawarte są dodatkowe informacje, w tym dane kontaktowe, dla wszystkich, których ta sprawa dotyczy.
(Informacja opublikowana pierwotnie 16 listopada 2017 r. Aktualizacja – 11 grudnia 2017 r., dim)