Wylądował kolejny samolot z Chin ze środkami ochronnymi, zakupionymi przez Fundację Lekarze Lekarzom, działającą przy Naczelnej Izbie Lekarskiej. Nasza izba rusza z dystrybucją środków nie tylko w stolicy, ale i poza Warszawą – w 15 innych miastach na Mazowszu.
By ułatwić lekarzom odbiór, przyjedziemy z pakietami do 15 miast (Ciechanów, Garwolin, Grodzisk Mazowiecki, Grójec, Mińsk Mazowiecki, Mława, Nowy Dwór Mazowiecki, Ostrołęka, Płońsk, Przysucha, Siedlce, Sokołów Podlaski, Radom, Wyszków, Zwoleń). Każda osoba, która w formularzu wybierze miejsce odbioru poza siedzibą OIL, otrzyma e-mail z informacją o dacie, godzinach i adresie punktu odbioru. Pakiety w miejscach poza Warszawą będą wydawane po kolei w różnych miastach od 5 do 14 maja. Przewidujemy również możliwość odbioru pakietu przesyłką kurierską za opłatą, ale będzie ona realizowana dopiero po zamknięciu wszystkich zapisów. Odbiór w siedzibie naszej izby możliwy jest do 16 maja (w dni robocze od 8.00 do 20.00 i sobotę w godz. 9-15.00).
WSTĘPNY harmonogram odbioru pakietów w poszczególnych miastach:
- 5 maja (wtorek): Grodzisk Mazowiecki, Grójec, Radom, Przysucha, Zwoleń
- 6 maja (środa): Mińsk Mazowiecki, Siedlce
- 7 maja (czwartek): Sokołów Podlaski
- 8 maja (piątek): Wyszków
- 11 maja (poniedziałek): Ostrołęka
- 12 maja (wtorek): Ciechanów, Mława
- 13 maja (środa): Nowy Dwór Mazowiecki, Płońsk
- 14 maja (czwartek): Garwolin
Uwaga, podane w harmonogramie terminy dostaw do poszczególnych miast mogą ulec zmianie z niezależnych od nas przyczyn (np. opóźnień w dowozie środków do naszej siedziby). Warto śledzić izbową stronę internetową i profil w mediach społecznościowych.
Rodzaje indywidualnych pakietów (do wyboru jeden):
- Pakiet A: 8 szt. maseczek FFP2 N95 i 30 szt. maseczek chirurgicznych
- Pakiet B: 8 szt. maseczek FFP2 N95 i gogle
- Pakiet C: 8 szt. maseczek FFP2 N95 i przyłbica
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany pakietu. Prosimy o przemyślane wypełnianie druku zamówień.
Pakiet można odebrać osobiście lub przez pełnomocnika. Przy odbiorze respektowane będzie tylko i wyłącznie pełnomocnictwo udzielone na formularzu pobranym z naszej strony internetowej. Obowiązują takie same zasady, jak w przypadku odbioru w siedzibie izby:
Po wypełnieniu formularza dostępnego na naszej stronie internetowej, pakiety będziemy wydawali w naszej siedzibie przy ul. Puławskiej 18 (wejście obok bramy, szklane drzwi) od 27 kwietnia do 15 maja 2020 r., w dni robocze, w godz. 8.00-20.00. Szczegóły.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 784 986 594 bądź mailowo: korona@oilwaw.org.pl. W razie problemów z wypełnieniem formularza przez osoby mające podwójne prawo wykonywania zawodu, również prosimy o zgłoszenie mailowe.
Obecna sytuacja pokazuje, jak ważne jest, aby samorząd posiadał Państwa aktualne dane kontaktowe, dlatego prosimy już teraz je uaktualnić w rejestrze – wydrukować oświadczenie dot. aktualizacji danych kontaktowych, wypełnić, podpisać i odesłać skan pod adres: zmianaadresu@oilwaw.org.pl. UWAGA: na ten adres przesyłamy tylko oświadczenie dot. aktualizacji danych kontaktowych.