22 listopada 2014

Sport

Poznajemy Swój Kraj na motocyklu

Ósmy coroczny lekarski zlot motocyklowy PSK tym razem miał miejsce na Pomorzu Zachodnim, w Rogowie koło Kołobrzegu. W ciągu tygodnia organizatorzy (wielkie podziękowania!) zafundowali nam niezwykle napięty program bardzo gruntownego zwiedzania bliższej i dalszej okolicy. Na dzień dobry otrzymaliśmy niepowtarzalne kapelusiki, kielonki i pamiątkowe koszulki, dzięki tym gadżetom nikt się nie zgubił. Zaczęło się od Kołobrzegu, w którym każdy z nas był, ale nie wszyscy „cumowali” swoje motory w porcie i zwiedzali zabytki.
W kolejnych dniach odwiedziliśmy Pogorzelicę, Niechorze, Rewal, Kamień Pomorski, Wolin, Międzyzdroje, Świnoujście, Trzebiatów, Gryfice. Oglądaliśmy miniatury wszystkich latarni morskich polskiego wybrzeża, muzeum kolei wąskotorowych, przeszliśmy szkolenie wojskowe w forcie Gerharda, słuchaliśmy koncertu organowego i zwiedzaliśmy osadę wikingów. Odbyły się uroczyste zaślubiny Klubu DoctorRiders z morzem, była zatem okazja do odśpiewania hymnu. W pamięci pozostaną nam pokonane kilometry niezatłoczonych wąskich szos, wijących się wśród malowniczych pól, i ulewa, która uwięziła nas na kilka godzin pod małym daszkiem stacji benzynowej. Między licznymi ucztami w smażalniach ryb nie zabrakło czasu na aktywność fizyczną – przebyliśmy kajakami niekończące się meandry rzeki Regi, graliśmy w golfa i zaliczyliśmy rodeo, spacerowaliśmy plażą o zachodzie słońca. Tygodniowy urlop minął jak z bicza strzelił, a kolejne PSK już w przyszłym roku, w innym zakątku Polski. Sekcja Motocyklowa serdecznie zaprasza do tej formy Poznawania Swojego Kraju.

Tomasz Mikulski

Lekarski Klub Rowerowy zaprasza

Klub Rowerowy Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie zaprasza wszystkich zainteresowanych kolarstwem. Planujemy zorganizować spotkanie lekarzy zainteresowanych kolarstwem górskim, szosowym, torowym, turystycznym oraz triathlonem i spinningiem.
Mamy nadzieję nawiązać nowe kontakty i skojarzyć osoby o podobnych zainteresowaniach. Ustalimy możliwości dalszych spotkań lub treningów. Możemy dzielić się naszym doświadczeniem. Mamy za sobą wiele startów w zawodach o różnej formule i tysiące przejechanych kilometrów. Postaramy się wspólnie zaplanować działalność sekcji w nadchodzącym roku 2015. Wszystkich chętnych proszę o kontakt: klub.rowerowy.oil@gmail.com.

Marek Prątnicki
przewodniczący klubu

Forum dyskusyjne - napisz komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.