3 października 2018

Sport

Rajd 2018 Babia Góra

To już 25 lat integracji środowiska medycznego naszej izby lekarskiej skupionego wokół Lekarskiego Klubu Turystycznego Kozienic.

2–3 czerwca 2018 odbył się Jubileuszowy 25. Rodzinny Rajd Lekarski. Jak przystało na jubileusz, postanowiliśmy wejść na najwyższy szczyt Beskidów – Babią Górę (1725 m n.p.m.).

Wyruszyliśmy wczesnym rankiem z Przełęczy Krowiarki. Przez Sokolicę, Gówniak dotarliśmy na Diablak, czyli Babią Górę. Po napawaniu się pięknymi widokami zeszliśmy do leżącego poniżej szczytu schroniska Markowe Szczawiny.

Z okazji 25-lecia w schronisku odbyło się uroczyste wręczenie pucharów okolicznościowych oraz odznak klubowych dla członków Klubu Pro-Mile. Wieczorem w miłej atmosferze zjedliśmy kolację i przy dźwiękach gitary odśpiewaliśmy komplet piosenek turystycznych z naszego śpiewnika.

W drugim dniu, w deszczu i we mgle, przez Suchy Groń zeszliśmy do Zawoi, gdzie zakończyliśmy rajd.

Pocieszające jest to, że wśród nas pojawili się debiutanci, którym taka forma rekreacji przypadła do gustu. Mamy nadzieję spotkać ich na szlaku także w przyszłym roku. <

Dariusz Bobola

Ringo

1. Mistrzostwa Polski Lekarzy i Innych Profesji Ochrony Zdrowia w Ringo rozegrano 8 września 2018 r. Sponsorowane były przez Okręgową Izbę Lekarską w Warszawie, Naczelną Izbę Lekarską oraz Polskie Towarzystwo Ringo.

Zgłoszonych zostało 44 zawodników. Oto wyniki z podziałem na kategorie. Seniorki: 1. Martyna Mickiewicz-Makuch, 2. Lidia Kwiecińska-Bożek, 3. Halina Guzowska;
Superseniorki
: 1. Krystyna Anioł-Strzyżewska, 2. Helena Bobryk, 3. Maria Szczypaczewska; Seniorzy: 1. Marek Warecki, 2. Janusz Adam Siejko, 3. Krzysztof Makuch;
Superseniorzy
: 1. Andrzej Osak, 2. Władysław Kolanowski, 3. Józef Leszek Krakowiak; Debel Kobiet: 1. Krystyna Anioł–Strzyżewska i Halina Guzowska; Debel Mężczyzn: 1. Krzysztof Makuch i Andrzej Osak; Dwójki Mieszane: 1. Krystyna Anioł-Strzyżewska i Janusz Adam Siejko.

W łącznej punktacji medalowej zwyciężyli reprezentanci OIL z Warszawy (44 pkt.) przed izbami zachodniopomorską i śląską (po 6 pkt.) oraz dolnośląską (4 pkt.). <

Ze sportowym pozdrowieniem i zachętą do wejścia na boiska

Krystyna Anioł-Strzyżewska

Sekcja Ringo Komisji Kultury, Sportu i Turystyki OIL w Warszawie

Forum dyskusyjne - napisz komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.