15 grudnia 2017

Komunikat

W związku z zarządzeniem prezesa NFZ nr 44/2017/DGL z 29 czerwca 2017 r.
zmieniającym zarządzenie w sprawie trybu i sposobu postępowania dotyczącego nadawania
osobom uprawnionym unikalnych numerów identyfikujących recepty
Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie informuje, że osoby uprawnione,
które nie wystąpiły dotychczas z wnioskiem o utrzymanie uprawnień
do pobierania unikalnych numerów recept, a które zgłaszają chęć dalszego ich wystawiania,
proszone są o zgłoszenie się do siedziby Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
w celu dopełnienia formalności wynikających z ww. zarządzenia.

Przypominamy, że zgodnie z §1 zarządzenia nr 44/2017/DGL prezesa NFZ z 29 czerwca,
zmieniającym zarządzenie nr 80/2016/DGL prezesa NFZ z 29 lipca 2016 r.
w sprawie trybu i sposobu postępowania dotyczącego nadawania osobom uprawnionym
unikalnych numerów identyfikujących recepty, osoby uprawnione zobowiązane są do przekazania do oddziału funduszu wniosku o utrzymanie uprawnienia do pobierania numerów recept
w terminie 12 miesięcy od dnia wygaśnięcia umowy upoważniającej, tj. do 31 grudnia 2017 r.

Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Chałubińskiego 8, godziny pracy:
od poniedziałku do piątku 8.00–16.00, w czwartki 8.00–18.00, tel.: 22-279-76-55, 22-279-76 24.

Ewa Miękus-Pączek, sekretarz ORL w Warszawie

 

Forum dyskusyjne - napisz komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Archiwum